APU SİSTEM NEDİR APU SİSTEM ALINIRMI?

Son zamanlarda dolar kurundan dolayı, oyun severlerin en çok araştırdıgı konulardan biri apu sistem alınırmı, digeride apu sistem nedir konusu, isterseniz ilk başta apu sistem nedir konusuna bakalım ondan sonrada 2 senelik apu sistem kullanma deneyimimi sizlere aktaracam umarım işinize yarar.

                 1.Bölüm APU SİSTEM NEDİR?

Apu işlemci Harici bir ekran kartına ihtiyaç duymadan, içerisinde bulunan grafik birimini kulanan islemcilere denir. Ekran kartı almadan günlük işlerinizi düsük ve orta düzey oyunlarınızı, rahat bi şekilde kullanmanıza olanak tanır, ekran kartı ihtiyacını ram'lerden Alır.

           2.BÖLÜM APU SİSTEM DENEYİMLERİM

Benim islemcim RAYZEN 5 3400G VEGA 11 CPU ve Apu sistemi alalı 2 sene oldu. Olumlu yanları kadar olumsuz yanlarıylada karşılaştım, isterseniz hemen olumlu ve olumsuz yanlarına bakalım.

                              OLUMLU YANLARI

1.İlk bölümdede dedigim gibi düşük ve orta ayarlarda oyunların çogunu oynayabilirsiniz.

2.oyun oldugu kadar günlük işlerimide gördü, adobe photoshop benzeri uygulamaları çok rahat kullanabilirsiniz.

3.İslemcinin yanında gelen stock sogutucu sayesinde, Hiç ısınma yasamadım ve donma sorunlarıyla karşilasmadim.

                               OLUMSUZ YANLARI

1.Oyunları oynarken en çok beni rahatsız eden konulardan birisi Bulanıklılık sorunu. Harici bi ekran kartı olmadıgı için Net bir görüntü sunamıyor.

2.Görüntülerde Kayma Gta5 gibi oyunlarda ani bir dönüş yaparkene Görüntülerde çok hafif Kayma yaşayabilirsiniz, sıradan bir oyuncu belki fark etmez bile, ama dikkatli kullanıcıları rahatsız edebilir.

3. Mesela 2.bir isletim sistemi kurarkene donmalar baya vardı, bu sorunu android emulator'lerde yasamadım, ama linux işletim sistemi kurdugum zaman donmalar oluyordu.

Evet arkadaşlar apu sistem hakkında sizlere Bilgilerimi ve yaşadıgım deneyimleri aktardım umarım işinize yarar, görüşlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz.

                                      ÖNERİLER

1.Apu sistem almayı düsünüyorsanız Çift kanal 8+8GB ram takmayı unutmayın. Dedigim gibi ekran gereksinimini ramdan aldıgından dolayı 8GB ram yetmeyecektir.

2. VEGA 11 Cpu seçimi sizin için daha saglıklı olacaktır rayzen 5 3400G altı işlemciler, günümüz oyunları için 1'tık yetersiz olacaktır.

                                          UYARI

Burada Yer alan Bilgier Kişisel Deneyimlerim olup, Toplanan Sistemlerde oluşacak, Herhangi bir olumsuz durumlardan Tarafımız Sorumlu Degildir.




EmoticonEmoticon